avatar Ten blog rowerowy prowadzi aro303 z miasteczka Koszalin. Mam przejechane 15937.25 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.64 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy aro303.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Grand

Maraton w Iławie

Sobota, 22 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 0

Kolejny maratonik zaliczony:-) Tym razem dystans MEGA - progresja musi być. Zaliczone 2 kółka po 75 kilosów, pierwsze całkiem fajne, średnia 26,5 ale pod koniec czułem że drugie będzie ciężkie. No i wykrakałem. Chyba pierwsze wzięte za mocno i efekty osłabienia dały wyraźnie znać, średnia spikowała w dół. Na starcie pulsometr odmówił posłuszeństwa (chyba to bateria, obadamy) więc jechałem na czuja. Początek to kilka zmian i rotacje z innymi, było bardzo fajnie. Pod koniec pierwszego okrążenia zacząłem wysiadać i ludziska odjeżdżali. Na 108 kilometrze zaliczony punkt żywnościowy (wyszło w sumie 5 minut) i jazda do mety. Kadencja na początku była wysoka, w moim stylu ale drugim kółku z braku mocy zdeczko spadła. Kalorie wpisane po sprawdzeniu wyniku Rikersa, pewnie miałem podobnie, no wpisałem troszkę mniej. Ogólnie wyjazd bardzo udany, kilka fajnych osób poznanych, wesoło i sympatycznie. Teraz czekamy na kolejny sezon - plan zaliczyć 8 maratonów :-)